Samo idioti volijo idiote

Published 13.10.2007 by kai

Močno sem se zadrževala, da ne bi spet s svojim pisanjem in politično propagando povzročala nemirov in nesporazumov. Sklenila sem, da moje mnenje tako ali tako ne spremeni ničesar in da bodo moji bralci volili kogar pač že bodo - seveda sklepam, da glede na liberalnost mojega bloga ne bodo volili napačnega človeka. Razlogi za in proti so množični, večine verjetno sploh ne vem, tako da jih naštevati tako ali tako nisem imela namena. Ne, pri teh volitvah sem hotela dati mir. Ker sem res prepričana, da nihče pri zdravi pameti ne bo volil drugače. Zakaj sem si premislila, je navedeno na koncu posta.

V Sloveniji sta že od samega njenega nastanka dva kriterija, po katerih volimo desni levičarji:
1. Voli tistega, ki lahko stori najmanj škode.
2. Voli tistega, ki ima največ možnosti za zmago naproti napačnemu kandidatu.

Ker smo pred predsedniškimi volitvami, se moramo soočiti z dejstvom, da predsednik velike škode državi ne more storiti. Njegova funkcija je striktno reprezentativna, izbiro ima samo med opravljanjem le-nje ali pa stagniranjem. Dobro predstavljena je bila Slovenija pod Drnovškovim vodstvom - ne glede na morebitne desničarske bralce se ne da zanikati dejstva, da nas je z njegovo promocijo spoznala velika množica tujih držav. Na kakšen način in kakšno mnenje so si ustvarili o nas, ne bomo razglabljali. Sama sem dobila občutek, da so nam naklonjeni, lahko, da ste vi dobili drug občutek. Dejstvo je, da se je o nas govorilo in to zelo verjetno prvič tako množično po osamosvojitvi. In v tem vidim pozitiven učinek.

Kaj lahko predsednik zaserje pokvari? Praktično ničesar. Lahko ne razglasi zakona (kot ga Drnovšek sprva ni hotel), vendar sledi pravna posledica - predsednika se začne obravnavati pred ustavnim sodiščem, ki seveda ugotovi, da je predsednik deloval protiustavno, ker v ustavi izrecno piše (člen 107), da je predsednikova funkcija razglasitev zakona in ne nasprotovanje. Sankcija je odvzem licence. Drnovšek si je - na svojo in našo srečo - premislil, z začetnim nasprotovanjem pa je ljudem povedal, da se s tem ne strinja. In ničesar drugega ni uspel narediti.

Zdaj izbiramo novega kandidata, ki nas bo uspešno predstavljal navzven. Sama sem se odločila za svojega kandidata na podlagi sledečih dejstev:
- ne želim, da predsednik žali in da je nasploh zafrustriran.
- ne želim, da me reprezentira nekdo, ki o politiki na žalost ne ve še skoraj ničesar.
- ne želim voliti Cerkve.
- ne želim voliti človeka, ki je bil eden izmed provokatorjev glede spora s Hrvaško.
- ne želim voliti nekoga, ki ga podpira iz moje strani popolnoma osovražena stranka, ker to vsekakor ne pomeni ničesar dobrega.
- ne želim voliti nekoga, ki vleče poslansko plačo Evropskega parlamenta, zanj pa ne dela ničesar.
- ne želim voliti človeka, ki se mi gabi.
- volila bom človeka, ki je zgoraj opisanemu najverjetnejša konkurenca.
- volila bom človeka, ki ga podpira moja stranka.

Ne žalim ljudi. Vendar svoje trditve, da samo idioti volijo idiote, ne jemljem kot žaljenje. In je ne bom umaknila. In se o njej ne bom prepirala z drugimi niti jim ne bom dopovedovala. Ker je idiotu dopovedati, da je idiot, nemogoče.

P.S.- še cvetka iz današnjega časopisa: ‘’/…/Volitve so državljanska in še posebej krščanska dolžnost./…/'’ Dnevnik 13.10.2007, stran 18, Vaša pošta, Izjava slovenskih škofov pred predsedniškimi volitvami 2007, o tem, da moramo voliti Peterleta

P.S.2- Volim Türka. 

  • sl.rReddit
  • del.icio.us
  • co.mments
  • Ma.gnolia

Filed under Vsakdan in njegá dojemanje, Politika (in seks)

Comments (30)

Comments RSS - Trackback - Write Comment

  1. John MonsterID Icon John says:

    To glede idiotov no comment. Ker men se zdi zaljivo da sem idiot ce bom volil po tvojem mnenju idiotskega cloveka za predsednika, ker .. blah ne bom nic vec o tem.

    Ker smo pred predsedniškimi volitvami, se moramo soočiti z dejstvom, da predsednik velike škode državi ne more storiti.
    Se popolnoma strinjam.

    Da nas je Drnovsek dobro predstavil se delno strinjam oz. v kar veliki meri. Moram priznat da je bil dober predsednik. Od teh ldi o politiki ve najvec Peterle in Zmago. Tu ni oporekanja. Glede hrvaške ne vem koga mislis vrjetno Zmagota, upam da njega. )

    Kot drugo tudi meni ni všeč da je predsednik drzave na istem polu kot vlada, to mi ni vsec. Se pravi Peterle desnicar vlada, op.p zaenkrat desnicarska. To ni lih fajn sam ok. Tako da je fajn met nekje levico nekje desnico.

    To da cuza evropsko placo in nic ne dela, se pac ne bom strinjal. Glede cerkve bom samo rekel, da bi morala biti bolj LOČENA od drzave kot je ze po ustavi. Samo se mi ne zdi problem ce pac dolocen kandidat pripada doloceni veri. To da se ti nekdo gabi štekam, in nimam nič proti temu.

    Vem da se ne bos kregala na ta račun, upam da se ne boš, samo tisto z idioti je pa mal zgresen in JE žaljenje, ker predvidevam da imaš za idiota Peterleta, lahko pa da koga ki je mentalno prizadet, samo dvomim o slednjem.

    Tista cvetka, se pa meni gnusi. Ker je to zelo zelo narobe. Cerkev proc od drzave. Pa ceprav imam dva zakramenta, sem proti temu.

    ajd čav

    Posted 13.10.2007 @ 19:36
  2. John MonsterID Icon John says:

    Aja, glede tega koga bom volil, še ne vem, imaš prav da se nagibam k Peterletu, samo ni nujno da bom njega. Prijetn mi je se nekdo in kot 1. ni zenska kot drugo ni “večn študent” )

    Posted 13.10.2007 @ 19:39
  3. John MonsterID Icon John says:

    Lahko bi sli nasledn tedn na pijačo. ) od pondelka do petka enkat, asiza?

    Posted 13.10.2007 @ 19:41
  4. kai MonsterID Icon kai says:

    Glede idiotov sem tako ali tako napisala, da se ne pogovarjam sploh.
    Predsednik države vsekakor ni na istem polu kot vlada. In prav pomislimo, je desna stran verna. In on je vedno predstavljal vernike. Torej je desen.
    Cerkev bi mogla it nekam v PM. Če kandidat pripada določeni veri, se mene ne tiče, če jo propagira in vera propagira njega, pa se me tiče. In Peterle jo je propagiral - morda bi se bilo treba obregniti nazaj do časa, ko je še bil v stranki in v kakšni stranki je bil. Slovenski krščanski demokrati. Rings twice.
    Idioti mi niso žaljenje, samo tuki itk ni debate o korektnosti napisanega ampak o mnenju )
    Veš kaj, Turk je čis fajn opcija (Kranjca pa Pečaričevo pustmo na mer kle). Men je bl kul k Gaspari. Kot Peterle pa sploh.
    Aja pa še to: Cerkev ponuja podporo svojemu kandidatu; z njeno podporo dobi več tisoč volilcev. In podporo je dala Peterletu. Posledično volš cerkev, če volš njega. In to je totaln krep.

    Posted 13.10.2007 @ 19:48
  5. John MonsterID Icon John says:

    mah briga me ) itak vemo kdo bo zmagal … Turk ali pa Gaspari … odvisno kdo pride v 2. krog. ker ta bo dobil glasove ali enega ali drugega … Peterle lahko racuna le na 99% glasov od Jelincica glede Pecariceve in Kranjca pa neb vedu neki na desnico neki na levico, in mas zmagovalca volitev. bomo vidl. Pijaca?

    Posted 13.10.2007 @ 21:08
  6. John MonsterID Icon John says:

    aja pa še neki Peterle propagira svojo vero? od kje tebi to? jaz do zdaj ko se bije ta bitka ZA PREDSEDNIKA še nism slišal od njega da bi podpiral svojo vero ali kakorkoli. Je pa res da sem slisal da cerkev propagira njega, sam toj mal drgac. Nker nism reku da Turk ni kul …
    Glede pola sem ti hotu povedat da ni fajn ČE maš na istem polu vlado in predsednika, kar bi se zgodil ce zmaga Petrle. Pa še to če ti voliš peterleta se ne pomen da si ZA cerkev. Lahko ga voliš zgolj zaradi tega ker je pred. cebelarske zveze … primer! Drgač je men tut Turk sila simpaticen, in mislim da bi bil se kar dobr predsednik, upam da boljsi kokr diplomat v ZDA. Ker ce ne bo bolsi pol pa rajs vidm da Pečaričeva zmaga. Ker tam se v 10ih letih ni kaj dosti izkazal, sploh s izsiljevanjem na koncu, ko je pol tudi odstopu od funkcije. Drgac mi deluje pa fajn. Sam tok da ne bos kej rekla da sm proti njemu ali pa da sem totalno ZA Petrleta. )

    Posted 13.10.2007 @ 21:34
  7. kai MonsterID Icon kai says:

    Sej nism rekla, da si za peterleta. Js samo pravm, da sem js PROTI ) glede razlogov se pa nauva prickala, ker jih vsak vid is svoje strani. Že sam to, da je pred. čebelarske zveze - a jih ni on ful zajebu? No sej, nima veze. Pač proti sem. Bolj kokr sm ZA za kogarkoli, sem proti njemu.
    Pijaca lah, ampak to sreda ali petek cez dan, ker zvecer delam )

    Posted 14.10.2007 @ 08:21
  8. John MonsterID Icon John says:

    Key-O )

    Posted 14.10.2007 @ 11:22
  9. Morska MonsterID Icon Morska says:

    Osebno se mi zdi predsedniška funkcija (takšna, kot je v naši državi) nekakšna zadnja točka s stališča nekoga, ki za ta položaj kandidira. Tako nekako kot je to storil Drnovšek, ko je prej imel “mali milijon” funkcij, za “konec” svoje kariere pa se je odločil še za predsedniški mandat, ki ima točno določeno funkcijo. S tega vidika se mi med kandidati nekako “vsiljuje” Peterle, ker je naredil podobno pot in ga nekako “razumem”, zakaj se je odločil za to kandidaturo. Glede njegove “cerkvenosti” sem mnenja, da le tega ni nikoli nikomur vsiljeval in je bil kar nekako “Liberalen” v tem pogledu. Če bi ga primerjala s kom iz cerkvenega sveta, bi se spomnila na Šuštarja, pri katerem sem cenila isto, kar cenim pri njemu. Da stoji za svojimi prepričanji in stališči, hkrati pa sprejema stališča ostalih.
    V teh pogledih se mi zdi Peterle dober kandidat za predsednika.
    Glede ostalih pa mi misel pade le še na Tuerka, pri katerem pa vseeno pogrešam malce več retoričnih sposobnosti in povezanosti med njegovimi besedami. Zdi se mi, da je sposoben in ima jasna stališča, a ne morem mimo nekakšne zmede, ki veje iz njegovih govorov.
    Gasparija si ne predstavljam kot predsednika, ker ga bolj vidim tam, kjer je bil… BS in kakšno gospodarstvo. Kranjc se mi zdi za predsedniško funkcijo enostavno premlad. Piberlova premalo izobražena, kar se kaže v njeni celotni pojavi. Elena pa.. pri njej se mi ustavi že zato, ker je bila z bratom v bolnici in smo se tam videvali in me je takrat kar stiskalo v prsih, ko je njena mama bila vsa obupana, ker je bila tako nebogljena in je zgledalo, kot da so kar nekako pripravljeni na to, da ne bo dolgo živela. Edino, kar lahko objektivnega ob tem rečem, je to, da se mi pač zaradi njenega zdravstvenega stanja, za katerega pač ni sama kriva, a je pomemben, ne zdi primerna za predsedniško funkcijo. Tako kot sama ne morem recimo biti manekenka ali košarkarica, ker sem premajhna, tako pač tudi ona ima omejitve zaradi zgolj telesnih lastnosti. Pa zdravje je ena izmed zadev, ki so pri predsedniku pomembne.
    Jelinčič… sploh ne bi zgubljala besed, ker enostavno nima primernih karakternih lastnosti za javno nastopanje, četudi odmislim vsa njegova stališča in prepričanja.
    Koga bom volila? Se bom še odločila med Peterletom in Tuerkom.
    Idioti volijo idiote… subjektivna ocena, do katere sicer ima vsak pravico, s tem, da sprejme tudi to, da gre za žalitev, ker ni primerno človeka na podlagi nekega konkretnega dejanja posplošeno označevati. Isto bi bilo obratno… če nekdo voli nekoga, ki je za nas primeren, to avtomatsko pomeni, da je fantastična oseba? Najbrž ne.

    Posted 14.10.2007 @ 12:12
  10. tadej MonsterID Icon tadej says:

    @John: No, meni tudi ne bi bilo najbolj všeč, če bi predsednik pripadal isti politični opciji kot vlada. Je pa res, da je tako stanje obstajalo dolga leta v bližnji preteklosti (Drnovšek oz. prej Kučan kot predsednika, na oblasti pa LDS in/oz. ZLSD), me pa moti ena nedoslednost, namreč to, da so sedaj glede tega najbolj glasni ravno na t.i. levici, prej jih pa to dolga leta ni čisto nič motilo…

    Tadej

    Posted 14.10.2007 @ 18:31
  11. John MonsterID Icon John says:

    Heh. Ne ne, si se zmotu, ce si mislil da pripadam levici. Sem strog desnicar;)

    Vem ja da je bilo prej tako, upajmo da zdaj ne bo. )
    Me pa veseli da se strinjas

    Posted 14.10.2007 @ 18:35
  12. tadej MonsterID Icon tadej says:

    Mah ne, sploh nisem mislil konkretno tebe s tistim mojim komentarjem zgoraj. Se je namreč iz tvojih komentarjev dalo jasno razbrati, da nisi (torej da nisi “levičar”); prej bi te uvrstil med t.i. “sredince” oz. “desničarje”…

    Tadej

    Posted 14.10.2007 @ 22:00
  13. BGH MonsterID Icon BGH says:

    Jaz se ne strinjam.

    Posted 15.10.2007 @ 08:16
  14. kai MonsterID Icon kai says:

    morska: obstaja še kaj drugega kot idiot in fantastična oseba. zdi se mi pač, da noben pri zdravi pameti ne bi volil za peterleta. to je dejstvo, glede katerega se ne bom prepirala. vsekakor pa mi dol maha za njegov zaključek politike - nočem, da je predsednik in konec. ti hočeš nasprotno. pač. vsakemu svoje. glede ostalih kandidatov in tvojih komentarjev na njih se pa popolnoma strinjam s tabo.

    Posted 15.10.2007 @ 13:17
  15. John MonsterID Icon John says:

    BGH: ja saj nisem tebe mislil.
    Kai: ho ho, torej jaz ker bom vrjetno volil Peterleta nisem pri zdravi pameti? In cca. 1/4 slovenskih volilcev prav tako? WTF? A to tut ni žaljenje? Ker men se ne zdi nič narobe pa če voliš peterleta, turka, gasparija ali pa pečaričevo. Kirga kol! Pa se mi ne zdi da bi moral bit kratke, zdrave kar je se slabs, pameti da bi pac volil enga od teh. To je kr neki. Cist lepo in prav ce si proti njemu, sj to je normaln da si proti kot levičarka … sam ni pa treba žalt kle s zdravo pametjo koga volt. Se pravi voliš Peterleta si idiot in nimas use poslihtan v mozganih? Lepo te prosim …

    Posted 15.10.2007 @ 16:35
  16. John MonsterID Icon John says:

    @Johhny B: Hate to break your heart, ampak jaz tudi nisem mislil tebe. Ampak sedaj ko sem dejansko prebral vse to, se tudi s tabo ne strinjam. Tko da se lahko mal bols pocuts D

    Posted 15.10.2007 @ 20:39
  17. John MonsterID Icon John says:

    Kul BGH, me ne moti če se ne strinjaš, me pa vsaj ne kličeš idiot ali nekdo ki ni pri zdravi pameti. )

    Posted 15.10.2007 @ 22:37
  18. tadej MonsterID Icon tadej says:

    Aja no, pa da se še jaz izjasnim. Moje voljenje bo skratka skoraj 100% izgledalo takole: v prvem krogu bom volil Turka (v glavnem zato, da ga slučajno Gaspari ne bi prehitel), v drugem pa Peterleta… Jah, zgleda sem pač idiot (vsaj v očeh kai seveda), pa me to niti ne moti kaj preveč!!

    Tadej

    Posted 16.10.2007 @ 02:04
  19. Morska MonsterID Icon Morska says:

    Idiot in fantastična oseba sem uporabila zaradi ekstrema, ki je bil ravno tako podan v prispevku. Ravno v tem je bistvo.. da je vmes še veliko drugih neskrajnih oseb. Odločitev za predsedniškega kandidata pa ni primerna kategorija za razvrščevanje ljudi. Posebej zato, ker so razlogi za to, koga kdo voli, različni. Primer so zadnje parlamentarne volitve… Velik delež ljudi je volil SDS izključno zato, ker so bili naveličani LDSovcev. Potemtakem bi lahko vsak, ki je proti JJ, rekel, da so idioti, glede na to, da poznam ogromno ljudi, ki sodijo v prej omenjen opis, pa ta kategorizacija najbrž ne velja.
    Osebno me prav malo briga, za koga bo kdo volil. )

    Posted 16.10.2007 @ 10:45
  20. Jaka MonsterID Icon Jaka says:

    Nja, tukaj bi se dalo marsikaj povedati. Jaz sem glede predsedniškega stolčka najprej pomislil na Peterleta, pa sem STROGO proti cerkvi in njeni integraciji v državo (kar se na žalost zdaj dogaja). Po dobrem premisleku, bi si pa kot predstavnika države želel diplomata, ki na prvem mestu zna z ljudmi, ni “lesen” in odseva podobo svojega ljudstva.

    Peterle se je v zadnjih letih dokaj skuliral, ampak še vedno “smrdi” po cerkvi. Türk na drugi strani pa se mi zdi zelo primeren za predsednika, vsaj kolikor sem uspel slediti predstavitvi kandidatov. Ima simpatično osebnost (orglice pač ne zažgejo več, sorry).

    Ga je pa levica malce polomila, ker je poslala v boj dva kandidata, saj si hodita v zelje. Gaspari po mojem mnenju nima preveč možnosti za v drugi krog, njemu bi prej pripisal funkcijo finančnega ministra in ga postavil stran od kamer.

    Ja, najbrž bom volil Türka v prvem in drugem krogu.

    Posted 16.10.2007 @ 19:56
  21. Kobrowsky MonsterID Icon Kobrowsky says:

    Volim Cigana Jana.

    Peterle bóza stavil dobro besédo Pribógu zanas.

    Oh, Sv. Peterle kisive Vrópi,
    po magaj nam v naši lópi,
    dabi naspre večne zéblo,
    dabi sezve čérkaj jédlo.

    Voli nas oh, gospodine prece dniće,
    kocmo tudi mi volili tebe.

    Amen.

    Posted 17.10.2007 @ 09:56
  22. BGH MonsterID Icon BGH says:

    @Johnsonswax: Mi ne pade na kraj pameti, kej tacga. Se pac ne strinjava, nimas kej nimas kva. Pivo je se vedno predrago.

    Posted 17.10.2007 @ 12:31
  23. John MonsterID Icon John says:

    Jah pivo je cca 1.8€ povsod. Ok smo razcistl da se ne strinjamo )
    Probi dat @John in ne @John* )
    * pa veš kaj pomen, pač kr neki dodat

    Posted 17.10.2007 @ 13:34
  24. BGH MonsterID Icon BGH says:

    @JohnyCash: * = wildcard D

    Pivo je 1.8€? KJE :O

    Posted 18.10.2007 @ 15:34
  25. John MonsterID Icon John says:

    Jah, na Viču recimo, Biljardnica Direkt, Tbilisijska 83. ne vem če sm pravilno napisu naslov ulce…

    Posted 18.10.2007 @ 19:36
  26. BGH MonsterID Icon BGH says:

    Kupim!

    Posted 19.10.2007 @ 20:05
  27. urska MonsterID Icon urska says:

    Ok…Peterle? A je ljudem jasno, kaj vse je že ta vsestranski, liberalni in nevsiljivi politik zafural? Mogoče za predsednika ne bi bil slab, če bi malo manj sral v preteklosti in če me ne bi bilo strah, da bo preveč “sodeloval” s sedanjo vlado…tako pa ni šans!

    Kai, kar se tiče tega, da enmu rečeš idiot…raje mu povej, da ima slabe argumente, imaš več ko dovolj razlogov, da ti on ni všeč.

    Naj še povem, da me noben kandidat ni navdušil, pravzaprav sem z volišča odšla precej slabe volje…nima veze, kaj bi naredila, vedno bi se slabo počutila. Zame noben kandidat ni bil pravi in zato se bom slabo počutila tudi v drugem krogu.

    Posted 25.10.2007 @ 05:18
  28. BGH MonsterID Icon BGH says:

    @Kai: In kako se kej pocutis? )

    Posted 05.11.2007 @ 20:50
  29. kai MonsterID Icon kai says:

    naravnost odlično ) (če odštejem poln nos in boleč kašelj)

    Posted 05.11.2007 @ 21:00
  30. BGH MonsterID Icon BGH says:

    Aneda. D D D

    Posted 06.11.2007 @ 17:09

Write Comment