Kajenje part II

Published 23.01.2007 by kai

Gremo malo za šalo malo zares? Pa pojdimo.

Draga oblast,

pišem vam že drugič, ker se prvič za moje pismo niste zmenili. Razloga za vašo ignoranco ne vem, me pa tudi niti slučajno ne zanima. Opazila sem, da ste v polnem teku in lakoti zapopadli idejo o iztrebitvi kajenja v Sloveniji s sveže umitimi rokami in vam zadeva skorajda nič ne polzi iz rok. Ob momentih se mi zahoče, da bi planila v parlament z litrom najboljšega olivnega olja in vam tako lepo namastila dlani,  da bi mi vsaj nekaj časa ne težili s prepovedjo kajenja.

Pa tega ne storim, ker me skrbi, da tisti senzor, ki ga imate pri vhodu, zazna tudi steklo. In tako moja ukana propade že na samih vratih.

Kaj me tokrat teži? Najprej me teži seveda to, da mi zanikate pravico do kajenja, vendar o tem ne bom razpredala, ker je bilo na to tematiko že preveč povedanega; tako v mojem kot v imenu drugih. Isto drži tudi za mojo bodočo nekompatibilnost z lokali, kamor grem samo zato, da bom kavi prižgem cigaret, ki ga doma zaradi staršev ne smem. Ali pa na delikatnost vse mladine, ki bo zdaj nenadzorovano pila in kadila v raznoraznih parkih, kamor je prej hodila samo bolj revna mladina. Bom raje tiho o aburdih.

Raje bom prešla na dilemo, ki mi trga notranjost na dva velika kosa.

kadilec = bad guy

Od kdaj? Zakaj? In kdo si jemlje pravico, da me lahko tako označi? Amerika s svojimi filmi, v katerih good guys nikoli ne prižgejo cigarete (razen morda kavbojski filmi in podobni)? Sem si vedno govorila, da v Sloveniji pa ljudi ne bomo delili po takih neumnih ključih.

Diskriminacijo bi rada razložila na primerih (ki, Tea in Gašper, niti slučajno niso enakovredni, ampak jih postavljam samo iz lažjega prikaza, da me ne bosta obtožila za rasistko in nacionalistko, ker NISEM).

Vzemimo recimo popolnoma vsakdanji svetovni primer. Rase. Kdo še ni slišal za črnsko diskriminacijo na - recimo - delovnem mestu?

Ali pa morda, ker je prav tako aktualno, Romi na delovnem mestu? Kdo jih bo najel?

Veste, kam ciljam? Najbrž ne, ker še nisem uspela dobro izraziti smeri.

V današnjem svetu je polno in prepolno ključev, po katerih nas ljudje ločujejo. Kar je seveda popolnoma v redu - če je človek črn, je črn, če je človek Rom, je Rom, če je človek kadilec, je.. kadilec. To so lastnosti, po katerih se nas ločuje. Vsak posameznik je zase svoj.

Naj bom direktna: jasno je, da kajenje pri določenih službah ne pride v poštev. Takšne službe imajo tudi jasno napisano v oglasu, da so zaželjeni nekadilci.

Strah, ki me trga na dva kosa, je strah pred strahom in zaničevanjem pred kadilci. Nikoli prej ni bilo toliko zaničljivih besed rečenih na račun kadilcev. Nikoli me niso nikjer napadli, da sem manjvredna, kot so me napadli nekaj mesecev nazaj, ko je sporni zakon prišel v javnost. Manjvredna, ker kadim? Počakajte malo. Če te kajenje naredi manjvrednega, te prav tako naredi manjvrednega vožnja z avtobusom ali pa sprehod po Golovcu in NE po Rožniku. Morda se bomo čez nekaj let zmrdovali drug nad drugim, ker bom morda jaz imela na vrtu granatno jablano, sosed pa SAMO voščenko?

Poudarjam, da je kajenje ključ, po katerem se določa samo v nekaterih primerih. Kajenje NI lastnost, po kateri lahko meriš človeka kot človeka samega. Lahko ga označiš kot kadilca, da, manjvreden pa ni. Kot ni manjvreden človek z virusom HIV in kot ni manjvreden človek, ki nima ne virusa HIV, niti ne kadi.

Danes vsak časopis govori o kadilcih kot o nepotrebni zgagi, ki v Sloveniji nima za početi popolnoma ničesar. Postavljajo skorajda ultimat: nehaj kaditi ali odidi. Vendar jaz sem vaša volilka, vaša državljanka, vaša davkoplačevalka, vaša podpornica! Ne rabimo te, če kadiš. Ne rabimo manjvrednežev. In ko bomo poskrbeli za vas, haha! Zmagali bomo in svet bo očiščen kadilske nesnage! Ostala bo samo ena rasa, čista in nedotaknjena, arijska nekadilska!

Draga oblast, s svojim poniževanjem in kritiko udarjaš ob mojo zavest. Branim državo z vsakim svojim dimom, ti pa me ponižuješ. Da, ponižuješ me, ponižuješ me tako, da boli. Vendar se očitno nečesa ne zavedaš. Če blatiš mene, blatiš sebe. Ker, DA, draga moja oblast, NE BOM POZABILA.

Tudi ti kadiš.

Pa srečno do naslednjega pisma.

  • sl.rReddit
  • del.icio.us
  • co.mments
  • Ma.gnolia

Filed under Vsakdan in njegá dojemanje, Politika (in seks)

Comments (41)

Comments RSS - Trackback - Write Comment

  1. Grega MonsterID Icon Grega says:

    Draga oblast se je s tem tut mal zaj.
    En zavojček cigaret zihr ni took drag, majo pa take davke nabite gor da to ni res, visoke davke majo tut na lokale ( kjer se kadi in pije)
    In tko bo (seveda če sprejmejo ta zakon) država še bl revna!
    Plačal bodo pa večalmanj vsi.
    Namest da bi kupl en res ql komp in nardil tako bazo kt je bla udba in bi mal odpustil une uradnike k pogedajo če maš ta prav listek al pa če maš kakega drugega da te pol upišejo…….

    Posted 23.01.2007 @ 19:01
  2. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Jemlje pravico ?? Ali potem ti jemles pravico meni, ki sedim v lokali in nocem priti ven zakanjena, smrdeca, … ? Sej lahko kadis doma, v svoji sobi, kokr hoces.

    Posted 23.01.2007 @ 19:51
  3. vi ze veste kdo MonsterID Icon vi ze veste kdo says:

    draga kkk

    potem pa hodi v lokale, kjer imajo urejeno ventilacijo, ne pa v ene zarukane lokale, pomaga ze, ce gres v lokal vecjega obsega.
    ceprav sem kadilka, sama tudi ne maram prevec zakajenih prostorov, prides ven kot prekajena sunka pa se smrdis…
    ampak kar se pa zdaj dogaja proti kadilcem je pa apn,… dejansko kazej na to, da so manj vredni kot ostali in se s kai popolnoma strinjam!!!

    Posted 23.01.2007 @ 20:26
  4. vi ze veste kdo MonsterID Icon vi ze veste kdo says:

    hotela sem … pa se oci te pecejo in v nosu zgecka…
    se opravicujem za napako )

    Posted 23.01.2007 @ 20:27
  5. kai MonsterID Icon kai says:

    grega: sej. tocn tak.
    kkk: a si mogoce zaslutila kje mojo zeljo po temu, da te pecejo oci? pravim samo to, da TO, kar se grejo zdej, ni dobra resitev. o teh stvareh sem ze pisala, v tem postu sem se orientirala samo na ponizevanje kadilcev. nic drugega. ampak tvoja reakcija samo dokazuje, da smo kadilci res postali badguys. think.

    Posted 23.01.2007 @ 21:00
  6. kai MonsterID Icon kai says:

    kkk, se enkrat sem prebrala tvoj comment in v meni se poraja dvom, da sploh nisi prebrala nicesar naprej od -jemlje pravico-. govorim namrec o javnem oznacevanju za manjvredno, ne o pravici do kajenja.

    Posted 23.01.2007 @ 21:07
  7. domn MonsterID Icon domn says:

    Bistvo tega zakona je zaščita zdravja zaposlenih, ki morjo v zakajenih prostorih po najmanj 8 ur dihat tist zrak.
    Tiste kadilnice so res ponižujoče, ampak skor edina rešitev, ker gostinci NE zrihtajo prezračevanja, ker si jim al ne da, al je pa prevelik strošek. O inšpekcijah pa ne bom zgublu besed, ker jih ma pol lokalov u žepu…
    Časopisi so pa itak čist svoja zgodba. Nekatere ma čez oblast, drugi pa z “zanimivimi” naslovi in nesramnimi članki zvišujejo naklado.

    Posted 23.01.2007 @ 23:22
  8. trik MonsterID Icon trik says:

    A je tko cudn da to omejujejo? sej smo vsi vedl da prej al slej bojo ciki izgnani v ilegalne substances. A je res ful pomembno ce se to zgodi 10 let prej al pa deset let kasnej?
    Tut mobiteli so v kinodvoranah prepovedani. In verjamem da ene cigareti lih tok motjo kot druge cinglavanje telefonov.
    Sicer je pa res. Kajenje je lastna izbira. In society ma vso pravico ti rect, pejt zasmrajevat okolje kam drugam.

    Si rekla: pejt v bol ventiliran lokal. Mal nesramno a. Zakaj bi morala pa ona kurativizirat?
    Zakaj pa nebi raj kadilci sli v dobro ventiliran lokal?
    Morm rect da odkar ne kadim gre tut men vonj po cikih precej na k*****. In bi se pocutil offended ce bi jaz moral bit tisti ki gre nekam drugam zato kr mi ni usec smrad ki se veje iz DRUGIH miz na MOJO. Nekadilci niso cist nc krivi in cist niti najman jim ni treba prenasat zasmrajevanja okolice.
    Res pa je da tut kadilci niso bli nikol prej tko opresirani kot so zdej. In da bi blo najbol fer lokale delit na kadilske in nekadilske.

    Sicer pa slovenija ni nevem kaksna izjema sej se povsod to dogaja. Kle na drugem koncu sveta ti tut nesme na pamet past da bi kadil cik v lokalih al pa bog ne dej - na plocniku piv pivo iz oznacene piksne (zategadelj paprinate vrece v filmih) kadarkol ti zapase. En zanimiv primer sm dozivel zadnc, kjer lahko kadis od 8 zjutrej do 11 in potem od 5 naprej. Pa se noben ne pritozuje, ne kadilci ne nekadilci.
    Na zecetku sm se moral kr fajn potrudit da sm nasel lokal v katermu je dovoljen kadit. z drugimi besedami - to je pomoje dovol uredu resitev, delitev lokalov na kadilske in nekadilske. Pa potem nebi mel noben pravico piskat ne kadilc v nekadilskem lokalu ne obratno.
    amen,
    heil musolini in barbapapa.

    Posted 24.01.2007 @ 03:51
  9. trik MonsterID Icon trik says:

    to da so eni postemplani za manvredne pa itak ni vredn omembe. Niso kadilci edini. Ce dobr pogledas to bol al man vsi proti katerim hoce vecina nekej ukrent. Vlada gor al dol, to se dogaja po celem svetu, in vsi vemo da so pac slovenci eni od bolj nepotrpezljivih narodov, pa ne da kej obrekujem, avstralci so tut totalno rasisticni naprimer, se dobr da sm belc, he he). Sej je dovol da pogledas kaksn pomp so nardil ko so hotl eno ubogo cerkuco postavt. Eh brezveze.
    Zdej vsaj ves kako je ce si ‘on the receiving end’ )

    Posted 24.01.2007 @ 03:58
  10. kai MonsterID Icon kai says:

    Ne ni cudn, da omejujejo cike. In sploh nisem rekla popolnoma nicesar proti ideji sami. Me pa mot izvedba, to pa me. V skatle bomo zaprti?! A se ti ne zdi, da bi mogla drzava delat na narodnem blagorju in ne samo na nekadilskem blagorju? Men je dost jasn, da nekadilce to mot, in se strinjam, da je treba to zrihtat. Delitev lokalov mi je cis ugodna, ampak LASTRIK NS BODO STLACL V SKATLE!! A stekas, to je neclovesko!! BOLANO! Temeljijo na temu, da bodo v to skatlo spustil plin pa bomo sam zidovski zdravo lah se rekl. A ne vids kaj poudarjam? Da so se problema lotil iz napacnega konca. Cesar se kot nekadilc ne mors zanikat.

    Zame je vredn omembe, ce me oznacujejo za manjvredno. Ce je pa teb usen, da me oznacujejo za tako, pa tut nimam kej rect. Js se bom bunila, ker samo zato, ker przgem cik, me nima NOBEN ZA GLEDAT POSTRAN. Zakon gor al pa dol. Sj ni kokr da sm zadeta al pa pijana.

    Posted 24.01.2007 @ 10:11
  11. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Drzava ima raj nekadilce, itak. Ima vec koristi od nas, ni nam treba hoditi na cik pavze in tud bolj zdravi smo (kadilci pa pozimi skoz neki kaslajo in majo ubogo grlo- poleg tega pa s ciki vse zasvianjo, zasmradijo,…) A bi ti blo bolj, ce bi mi sli v skatlo ?? Naj bo v skatli svezi zrak ali dim od cigaret ??

    Posted 24.01.2007 @ 10:34
  12. kai MonsterID Icon kai says:

    pa kokrat morm se napisat, da so se problema narobe lotil?! kaj sm rekla, da pejt ti v kletko? wtf?!
    vec koristi? zakaj? kaj pa ti znas in js ne?
    ni treba hodt na cik pavze? 9 ur na dan sm na sihtu BREZ ene same cikpavze!
    pozimi kaslam in mam ubogo grlo zarat cikov? gripa pa viroza pa to pa nimajo nc zravn ane? ne, un k pozimi kasla, je kadilc.

    pa kje jih poberas take no, halo.

    Posted 24.01.2007 @ 11:39
  13. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Potem pa ti povej resitev, kako nej se lotjo tega. Jaz ne vidm boljse resitve (lahko se pa pac odvadis kadit). In ce ze more eden ‘nastrada’ zakaj bi moral bit to ‘zdravi’ ljudje, ki si ne skodujejo s cigaretami. V ‘kletko’ naj gredo kadilci, oni skodujejo sebi in drugim.

    Posted 24.01.2007 @ 12:52
  14. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Aja, pa dej-te si se ogledat film: Thank you for smoking; http://www.imdb.com/title/tt0427944/

    Posted 24.01.2007 @ 13:49
  15. kai MonsterID Icon kai says:

    LOCENI LOKALI!!!
    to je resitev, ki jo z lastrikom poudarjava VECKRAT.

    pa nehi ponizevt ljudi. prav temu je ta post namenjen. da se nekadilci obnasate vzviseno do nas. kakor da ste vec vredni. PIH.

    Posted 24.01.2007 @ 13:52
  16. Morska MonsterID Icon Morska says:

    Vsak poskus prepovedi nečesa je sporen in tudi težak, saj gre tu za kurativo nečesa, čigar lovke segajo daleč naokoli in v takih primerih je težko zadostiti obema stranema.

    Edino, kar me moti pri izvajanju kajenja je to, da po prihodu domov vsa smrdim. V lokalu me moti le, če je res zakajeno in če mi nekdo poleg mene kadi tako, da gre dim vame. Potem me začnejo namreč peči oči in podobno.
    Kar se tiče pasivnega kajenja, ne bom razglabljala, ker veliko premalo o tem vem in ne bi rada bila “copy - paste” pisec - povzemala nekih teorij.

    Ni samo kajenje, ki moti… če govorim zase, me v lokalu moti tudi glasna glasba, zaradi katere se ne moreš pogovarjat . Motijo me navsezadnje tudi ošabni, glasni in napadalni ljudje, pa se pač oddaljim od njih. Tako se bom, ako bom ocenila, da smradu ob prihodu domov ne bom več trpela, nehala družiti s kadilci, nehala hodit v lokale, kjer se kadi in podobno.

    Odločno pa dvigujem roko proti nekulturnim kadilcem… tistim, ki prižgejo cigaret v skupini ljudi, med katerimi je razdalja par centimetrov, ki se nemorejo zadržati, da ne bi prižgali recimo na wcju, v avtu in spoštovali nekoga, ki ne kadi. A taki so namreč nekulturni še kako drugače, ne samo v svoji kadilski karieri.

    V mojih časih smo imeli kadilnice… ločene …. hodila sem v slaščičarno, ki je imela tako sobico.. pa nisem dolgo zdržala v njej, ker je bila tako majha. V šoli (srednji) smo tudi imeli kadilnico… In nismo nobenega motil. Če bi to pravilno izvajali v vseh lokalih, bi bilo po mojem čisto v redu. To, da sedim za mizo, na kateri je kartonček s prečrtanim čikom, meter stran pa za drugo mizo vsi veselo kadijo, pa je nedopustno in nespoštljivo. A za to najbrž niso krivi kadilci.

    Ne kadim že kake…. 3-4 leta… in se veliko bolje počutim… kadilci pa… so ljudje, moji prijatelji… tako nekadilci in kadilci pa so med tistimi, ki niso moji prijatelji in ki so totalno smotani. Ni fora v tem.

    Posted 24.01.2007 @ 14:03
  17. Blaz MonsterID Icon Blaz says:

    citiram KKK
    “zakaj bi moral bit to ‘zdravi’ ljudje, ki si ne skodujejo s cigaretami.”

    od kdaj so(smo) kadilci bolni ljudje? to je pa visek traparije. jaz kadim pa sem bolan 1 teden na leto. tako da ne mi o tem da ce kadis si pa bolan. Mislm k to me pa res razjezi, kar neki blatiti kadilce. Pa se to bom povedal vsi, ki ste neki proti kadilcem recite ce lahko ugasnejo cigaret ce vas to tok moti. ce bos naletela na mene in mi bos rekla da te dim moti, ce bi lahko uasnil cigaret, ga bom brez premisleka ugasnil.

    s pametjo naprej, toudl-lou

    Posted 24.01.2007 @ 14:11
  18. kai MonsterID Icon kai says:

    Zadnjic sm brala neko Kebrovo absurdno izjavo. Da smo predrzni, ker vprašamo, če lahko pržgemo čik. Da valda vsak na tako vprašanje odgovori, da lahko. Da vsiljujemo odgovor.
    Mi hočmo bit pa tolerantni, po pa take.
    ABSURD.

    Posted 24.01.2007 @ 14:15
  19. Blaz MonsterID Icon Blaz says:

    Keber je meni osebno en nesposoben politik. Kot človek se mi zdi uredu gospod. Samo kot politik pa je kaj jz vem čudn je. )
    Aja zakaj bi moral vprasat? Brezveze. Jaz samo svojo punco vprašam če jo moti če bi zdele prizgal cigaret. Aja pa nekadilske prijatelje tudi vprasam. Kar enih neznancev v lokalu pa ne mislim, kot se rekel ce jih moti dim in vse kar spada zraven naj mi recejo ce lahko ugasnem in bom ugasnil.

    Pa dajmo se malo humorja za spremembo, predn nastane vojna med kadilci in nekadilci samo itak razplet ze vemo nekadilci bodo prezivel ker so(smo) kadilci usi bolani in bomo itak umrl se pred koncem vojne.

    evo vam url ;P
    http://www.youtube.com/watch?v=vL0HT0WeDcI&mode=related&search=

    Posted 24.01.2007 @ 14:20
  20. kai MonsterID Icon kai says:

    :D D D

    Posted 24.01.2007 @ 14:24
  21. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Aja, pa dej-te si se ogledat film: Thank you for smoking; http://www.imdb.com/title/tt0427944/

    Blaz: Glede zdravja, glej dolgorocno-notranji organi. Kdo ti bo placeva zdravljenje kasne bolezni,ko bos zbolel zaradi kajenja. Za katero stvar zboli mi-nekadilci veckrat kot vi kadilci.

    Kai: Mislm, da loceni lokali ne bi bila kul resitev, ze zaradi mesane druzbe, ki jo omenja Morska.

    Posted 24.01.2007 @ 14:27
  22. kai MonsterID Icon kai says:

    kkk: ce te tako zelo moti kajenje, ne razumem, da si sposobna met mesano druzbo o.O

    uuu ce nekadilci zbolite zarat cikov procentualno veckrat, ti svetujem,, da zacnes kadit. da te ne bo pestila smrtna obsodba, ko bos sla s kolegico na kufe pa bo przgala cik. cesar se vedno ne razumem. niti ne razumem kako se lahko kadilci druzijo s tabo. k sikas tok. bi js zacela sikat, sam nimam zamer proti nekadilcem )

    Posted 24.01.2007 @ 14:46
  23. kkk MonsterID Icon kkk says:

    Kai:
    - Imam TUDI mesano druzbo (10-20% prjatlov kadi), ki pa so obzrni.
    - Potencialno zaradi kajenja zbolite vi veckrat, mi pa vam pomagamo placevati zdravjenje(nasi davki za vase zdravljenje)
    - Zamer do nekadilcev pa ne mores imeti, ker ti ne ‘utezujemo’ dihanje, razen mogoce s kaksnim sikanjem ) .

    Posted 24.01.2007 @ 15:02
  24. kai MonsterID Icon kai says:

    1. po cem sklepas, da js nism obzirna do nekadilcev?
    2. seveda, TVOJ denar gre prav toliko kot MOJ. se js tut ne strinjam s kurcevimi avtocestami, pa nimam izbire, mar ne? ce nebi su za to, bi sel drugam. (vecino tega zdravljenja pa tako ali tako financira EU, ne mi). moji davki za moje zdravljenje, me prou briga ves, drugac jih tak al tak ne dobim nikol nazaj al neki.
    3. ne, lahko mam pa zamere do nekadilcev, ker mi ne otežujejo ‘dihanje’ s čiki pač pa s svojo napacno uporabo rodilnika in tožilnika. tvoji davki za moj heartattack. upravičeno.

    Posted 24.01.2007 @ 16:03
  25. vi ze veste kdo MonsterID Icon vi ze veste kdo says:

    pa kdo, zaboga si ti, kkk? zdravje si tako ali tako placujemo sami, dodatno zavarovanje ali pa samoplacnisko!!! davkoplacevalci placujemo za potrebe onkoloskega instituta, ki pa tako ali tako ni nic od njega ter za klinicni center, ki pa nam vsaj dvakrat na leto prinese, skoraj da ne, smrtonosno bakterijo!!!- toliko o placevanju davkov. kar se pa zdravja tice- zbolim tako kot blaz, se pravi enkrat do dvakrat na leto, PA NE ZARADI CIGARET!!! porkas
    vecino nekadilcev, ki jih poznam in jih dim moti mi je povedalo, in v njihovi blizini NE kadim, prav tako ne prizgem cigareta, ce hodim po cesti in srecujem veliko ljudi.

    trik: ni nesramno od mene, ker sem jo poslala v bolj prezracevani lokal. zakaj? saj tudi mene moti, da v nekaterih lokalih tega nimajo urejenega in se tam ne zadrzujem dolgo oz. se ne. in roko na srce, me prav zanima koliko ta punca trpi, ce hodi zurat v kms- ali se je ravno zaradi tega, slabega in dimnega zraka, odpovedala eni izmed najboljsih party placov v ljubljani?
    se pa strinjam s tvojo izjavo o locenih lokalih, samo upam lahko, da bodo imeli dober prezracevalni sistem, ker potem me pa res ne vidijo not!!

    aja kkk, kadilci se bomo veliko prej prilagodili vam, kot pa vi nam, tako da mesana druzba pri izbiri lokala ne bo delala kaksnih vecjih tezav. kar pomeni, da se bomo izdajali za nekaj, kar pa nismo. BI IMELA ZA PRIJATELJA NEKOGA, KI SE IZDAJA ZA NEKAJ, KAR NI?

    Posted 24.01.2007 @ 16:27
  26. vi ze veste kdo MonsterID Icon vi ze veste kdo says:

    v skatli naj bo svez zrak. se na prostosti dim prej iznici )
    in na delovem mestu kadilci, cas, ki ga imajo za malico uporabijo za: jedenje, kavico in cigaret. tako da firme niso nic na slabsem

    Posted 24.01.2007 @ 16:32
  27. kai MonsterID Icon kai says:

    amen.

    Posted 24.01.2007 @ 16:50
  28. katie MonsterID Icon katie says:

    jz se preprosto strinjam s trditvami kai, sej ves kdo,…
    glede zakona, da v lokalih ni dovoljeno kadit, pa lahk povem sam to kar sm rekla prfoksu za anglescino na maturi : ” I came home and I didn’t stink. ” (mislm da ni cist prov napisan, ampak koga briga) s tem sm hotla povedat, da sm mela na Irskem ful dobro izkusnjo.ko mi je zapasal, sm sla vn na zrak na enga, poklepetala in sla nazaj zurat.pa me to ni motil.ker se znam prilagajat.kot vecina kadilcev.blo mi je ful vsec ko smo prsli pozn domov,pa sm lahk nasledn dan oblekla isti pulover.wow,cist hudo.
    al pa ce grem s kolegi vn.ce noben zravn ne kadi,mi je cist ok in ne kadim.ker bi se cudn pocutla.tko je ja.
    kaj nej recm za konc…..
    upam na najbols.

    Posted 24.01.2007 @ 23:29
  29. trik MonsterID Icon trik says:

    h temu bi blo treba dodat ta vsi kadilci KREPKO poplacajo svoje zdravljenje in zdravljenje svojih nekadilskih kolegov s taksami ki jih placujejo na cike.
    Res pa je da delodajalci od tega nimajo nic, in da jim kadilci povzrocajo le strosek.

    Posted 25.01.2007 @ 03:05
  30. trik MonsterID Icon trik says:

    ma kaskna mesana druzba kaj ga serjete.
    Ce mas dva lokala en je za kadilce drug ne je resitev preprosta. a bos rajs s cikom al pa s prjatlom
    in obratno.
    In pac nebos mogu tezit.
    Ce tvoj kolega kadi in tebe to nemot pac pejta v lokal za kadilce, jak problem. Ce pa ene kajenje/nekajenje TOK mot da so raj v svojem lokalu kot s prjatli, pa hvala bogu da jim das to opcijo. dzizes.

    Posted 25.01.2007 @ 03:10
  31. kai MonsterID Icon kai says:

    se strinjam, katie in trik.

    me veseli, da razmisljata podobno.

    Posted 25.01.2007 @ 13:39
  32. Blaz MonsterID Icon Blaz says:

    Sneg jeeeeeeeeeeeeeee,
    gleeeeeej zunaaaaaj sneeeeeeeeeg jeeeeeeee,
    mordaaaaa seeee spoooooomniš
    šeeeee enkraaaat naaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    Posted 25.01.2007 @ 14:26
  33. Morska MonsterID Icon Morska says:

    Ali: pred snegom smo vsi enaki.
    Nekadilci ali kadilci, sneg je za vse. )

    Posted 25.01.2007 @ 14:48
  34. kai MonsterID Icon kai says:

    kle se že ful topi.

    mogoče zarad tovarne.

    a tovarn pa ne bojo zaprl v kletko. one bl kadijo ke mi usi skp.

    Posted 25.01.2007 @ 16:23
  35. sejtonires MonsterID Icon sejtonires says:

    No, da se ne bomo kregali vsepovprek. Lejdis end džentelmens, dejte mal pogledat statistike in potem delajte vrednotne sodbe. Morda bi vas zanimale naslednje statistike, pa morda tale graf, pa morda tole, pa tole, pa tole in tole.

    Tudi če nas le 1% nekadilcev faše polovico tega, kar delate sebi, je to, če že ne drugega, ne fer. Pa prepričan sem, da je ta odstotek mnogo višji. Zakaj bi se pa jaz prilagajal vprašanju, v katere lokale bom obiskoval? Vi lahko povsod prižgete cigareto, jaz pa nimam povsod lokale, kjer me dim ne bi motil. Kaj jaz počnem takšnega, kar predstavlja rizik vašemu zdravju oz. zaradi česar bi se morali odločati lokacijah, ki jih boste obiskovali. Ne bodite naivni in kratkovidni. Danes ste »zdravi«, normalno da v tem trenutku ne predstavljate nekega nacionalnega stroška. Čez 15-20 let pa ne bom jaz skuril zdravstveni proračun, ki ga skupaj polnimo. No, pobožne želje. Upam, da ga zaradi vas ne bom praznil tudi jaz.

    To, da je bilo kajenje desetletja tako sprejemljivo je le del marketinške zgodbe multinacionalk. Sedaj pa ti bajni dobički ne predstavljajo nič v primerjavi s stroški, ki so povezani z zdravljenjem s kajenjem povezanih bolezni. Pa tudi prav. Počnite s svojim zdravjem karkoli pač hočete. Samo bodite vsaj malo objektivni. Ne sklepajte po sebi. Večina kadilcev ni tako uvidevnih. Saj veste. Prijeten lokal. Nezakajen. Prižge eden, nato drugi in prižgejo vsi. Potem se moramo pa nekadilci umikat. Pa problem ni ne v nas, ne v vas. Vsakršna prilagoditev jasno predstavlja dodatne stroške lastnikom lokalov, katerih pa se na vse možne načine otepajo. Dejte no. Ne igrajte užaljene princese. Nacionalno gledano je za vse bolje, če ne kadimo. Z vidika trenutne fiksacije in zadovoljevanja neke barbarske razvade morda res ne, vendar bi imeli gotovo vsi kumulativno kvalitetnejše življenje brez cigarete.

    Posted 25.01.2007 @ 18:56
  36. Najboljši. Ali pač? » Blog Archive » Kadilci MonsterID Icon Najboljši. Ali pač? » Blog Archive » Kadilci says:

    […] kai […]

    Posted 26.01.2007 @ 10:53
  37. KantaDve MonsterID Icon KantaDve says:

    Evo, evo se jest.

    Sem se spomnu enga poucne risanke.
    Poucna, do cesa lahko (ne)kajenje pripelje.

    link do zipanga .exe flash predvajalnika (nc bat ni virus)
    http://www.antimult.ru/antimults/antitoons/001smokekills/antimult011-smokekills.exe.zip
    oz. en link do zipanga flash predvajalnika
    http://www.antimult.ru/antimults/antitoons/001smokekills/antimult011-smokekills.zip

    pa seveda cela stran je vredna ogleda (nima veze s kajenjem)

    http://www.antimult.ru

    lp, KD

    Posted 26.01.2007 @ 11:17
  38. KantaDve MonsterID Icon KantaDve says:

    AAAAA

    ne morem verjet - kje je knof, da zeditiram svoj poust - v dveh vrsticah (vsaj) dve kapitalne kopipejst napake. se opravicujem prizadetim.

    Posted 26.01.2007 @ 11:19
  39. kai MonsterID Icon kai says:

    kaj pa je narobe )

    Posted 26.01.2007 @ 12:52
  40. Kobrowsky MonsterID Icon Kobrowsky says:

    trik :@@@@@@@@@@@@

    Posted 27.01.2007 @ 12:35
  41. Bor MonsterID Icon Bor says:

    glede zaposlovanja pa predlagam da si pogledaš film gattaca ( http://us.imdb.com/title/tt0119177/ ), ki ima pomoje kr nekaj zastrašajočih idej kako bi lahko bilo v prihodnosti ) … nism bral cele debate ker se mi ne da P

    Posted 01.02.2007 @ 10:02

Write Comment